"לדאוג לבריאות זה גם לדאוג לבטיחות בשימוש בתרופות"
טבע יוצאת בקמפיין הסברתי לשימוש נבון בתרופות וחושפת את העיצוב החדש של אריזות מוצריה בישראל. "במסגרת השקת המותג בישראל נקדם שלל יוזמות ומהלכים לטובת המטופלים, בני המשפחה המטפלים בהם והחברה והקהילה בישראל", מסר אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל
ירושלים, 5 ביוני 2019 – טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE and TASE: TEVA), תעלה היום בקמפיין הסברה לשימוש נבון ובטוח בתרופות.
בקמפיין אשר יתפרסם בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית יינתנו המלצות פרקטיות וקלות ליישום באשר לאחסון ושימוש מיטבי בתרופות. בקמפיין נבחרו סיטואציות משפחתיות יומיומיות אשר מדגימות את החשיבות של הרחקת תרופות מהישג ידם של ילדים, תוך המלצה, למשל, לאחסנן במקום יבש וחשוך ולא בחדר האמבטיה – שבו יש לחות גבוהה, העלולה לפגוע בתכשירים.
"במסגרת השקת המותג בישראל נקדם שלל יוזמות ומהלכים לטובת המטופלים, בני המשפחה המטפלים בהם והחברה והקהילה בישראל. מסר אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל ומנהל אשכול מדינות אפריקה, מזרח-תיכון ואוקראינה. "כחברת תרופות ישראלית-גלובאלית, שלה ארון התרופות הגדול בעולם, אנו מכירים בחשיבות הרבה שיש לשימוש נבון בתרופות, ועד כמה העלאת מודעות לאחסון בטוח ואחראי של תרופות נחוצה בישראל. כולנו מודעים לסיכון שבשימוש לא זהירבתרופות, אך במציאות היומיומית הלחוצה, לעיתים נדרשת יותר תשומת לבומודעות למיקום אחסון התרופות הנכון בבית. בדיוק לשם כך החלטנו לצאת בקמפיין ההסברה, המספק המלצות פרקטיות ליישום, באשר לאחסון ושימוש נבון ומיטבי בתרופות, אשר גם חושף את העיצוב החדש של אריזות טבע", הוסיף אבינועם.