לאחר הקשת הסיסמה יש ללחוץ על כפתור "כניסה לאתר" הירוק
(ולא על מקש ה-Enter).
לתמיכה יש לפנות ל"טבע שלי" בטלפון 03-9166161
לחוויית גלישה מיטבית, מומלץ להשתמש בדפדפנים חדישים כגון Microsoft Edge ,Chrome.
כאן תוכלו ללמוד על תוכניות הביטוח המיוחדות המוצעות לכם בתור גמלאי טבע.
עובד שיוצא לפרישה, זכאי להמשיך את פוליסת הביטוח שלו באופן אישי, בתנאים ובתעריפים שיהיו קיימים בחברת הביטוח באותו מועד, ללא הוכחת מצב בריאות וללא תקופת אכשרה לגבי הכיסויים החופפים, ובלבד שהמבוטח הודיע על רצונו להמשיך בביטוח בתוך 90 יום מהמועד שעד אליו היה מבוטח במסגרת הפוליסה.
ההתקשרות עם "מגדל" תתבצע באמצעות הדס טננבאום (אשת הקשר בחברת "מגדל").
פרטי יצירת קשר:
טלפון: 050-7700139
מייל: hadast@migdal.co.il
לקבלת מידע נוסף, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של חברת "מגדל" או לחברת "בריאוטיפ"
Shimrit@briutip.co.il | 03-6005481
הודעת עדכון פוליסת ביטוח בריאות >
עובד שיוצא לפרישה, זכאי להמשיך את פוליסת הביטוח שלו באופן אישי, בתנאים ובתעריפים שיהיו קיימים בחברת הביטוח באותו מועד, ללא הוכחת מצב בריאות וללא תקופת אכשרה לגבי הכיסויים החופפים, ובלבד שהמבוטח הודיע על רצונו להמשיך בביטוח בתוך 90 יום מהמועד שעד אליו היה מבוטח במסגרת הפוליסה.
להמשך הביטוח לאחר פרישה/עזיבה יש למלא את טופס ההצטרפות לביטוח שיניים.
את הטופס המלא והחתום יש לשלוח בדואר עבור:
"מגדל חברה לביטוח בע"מ" – עבור צוות קולקטיב, ת.ד.3063 קריית אריה פתח תקווה מיקוד 4951106.
או באמצעות פקס: 076-8869913
או באמצעות דוא"ל: tevashencoll@migdal.co.il
ייעוץ במקרה של בעיות או מחלוקות עם חברת הביטוח
ליעוץ בנושאי תביעות במקרי מחלוקת מול חברת הביטוח 'מגדל' יש לפנות לנציגי 'בריאוטיפ'
טלפון: 03-6005481
פקס: 153-54-7225786 או 03-6005608
מייל: shimrit@briutip.co.il
לצפיה בפרטי הפוליסה >
לחוברת ביטוח השיניים >
עיקרי השינויים מחברת הפניקס למגדל >
טופס הצטרפות >
תביעה לאישור תכנית פרודנטאלית >
טופס תביעה לרופא שאינו בהסכם >
הוראה לביצוע העברה בנקאית של תגמולי ביטוח >
טופס המשך ביטוח לאחר פרישה >
תמצית תהליכי תביעה >
טופס ביטול פוליסת ביטוח שיניים >
לא קיימת פוליסת ביטוח תאונות אישיות פרטית ולכן לא קיימת אפשרות להמשיך ביטוח זה לאחר סיום העסקה.