הכירו את הבניין
לעמוד הבית
בתקופה הקרובה, כולנו עוברים לבניין אחד, חדיש ומתקדם המאחד את כל יחידות המטה של טבע בישראל. בניין המיועד רק לנו, אנשי טבע.
בבניין 21 קומות: 15 קומות משרדים, 3 קומות שירות ו-3 קומות חניה
-
סביבת עבודה מתקדמת, אפקטיבית, שוויונית, המעודדת תקשורת בין עובדים ויחידות, תנועה, דינמיות ועבודה בסביבות מגוונות
-
כל המערכות המרכזיות בבניין – התאורה, ההצללה ומערכות הבקרה והשליטה אוטומטיות ומרכזיות, דואגות לסביבה נעימה, בטוחה, חסכונית וירוקה. בבניין מערכת מיזוג אוויר מתקדמת המחליפה אוויר מן החוץ לפנים בתדירות גבוהה
-
נגישות מירבית - עם מעברים רחבים והתאמות נדרשות לבעלי מוגבלויות
-
מיקום מרכזי והגעה נוחה בכל אמצעי התחבורה
סביבת עבודה יעילה ונוחה!
לצד מתחמי העבודה בכל קומות המשרדים, נמצא חדר שירות ייעודי למדפסות, ציוד משרדי, חדר ארכיב קומתי ודואר.
חדרי הפוקוס יכולים לשמש לפגישות חשיבה משותפת של שני אנשים ותאי הטלפון זמינים לשימושכם ואין צורך להזמינם מראש.
במרחבים הקומתיים נהנה גם מהאזור המשותף והמטבחון הקומתי המצוייד לפגישות פחות פורמליות.
לבטיחותנו, בכל קומה ממ"ד קומתי ופינת עזרה ראשונה.
תרשים קומת משרדים:
איזו יחידה נמצאת באיזו קומה?
עכשיו כשכל הבניין לרשות טבע, כל שצריך הוא רק לדעת איזו קומה לבחור במעלית.
תרצו לדעת מי יושב באיזו קומה? לחצו כאן.
חדרי הישיבות בבניין
בבניין 127 חדרי ישיבות בגדלים שונים, מצוידים ומאובזרים.
בתקופת הקורונה נקבע מפתח מחמיר להיקף המותר להתכנסות אנשים בחדרי הישיבות שלנו. המפתח שנקבע הוא 9 מ"ר לאדם. בהתאם למפתח זה חדר ישיבות יפתחו והשהות בהם מוגבלת בריחוק הנדרש. הנושא יעודכן בהתאם לצורך.
-
כל החדרים מצוידים בציוד מולטימדיה ו- Video Conference.
-
כל חדרי הישיבות פתוחים לזימון מהאאוטלוק בהתאם למחרוזת הבאה, על פיה ניתן לאתרם ולהזמין אותם בקלות:
-
ניתן לזמן את החדרים גם מלוח הבקרה הצמוד אליהם.
-
חדרי הישיבות בקומות 11 (Timin, Rozmarin) ו-14 (Gal, Peleg) יכולים להתחבר לחדר אחד ולשמש כחדרי הדרכה לעד 40 משתתפים.
בנוסף, לרשותכם בקומה 1:
חדרי ראיונות/יועצים
חדר ישיבות (16 איש)
לטובת התכנסויות גדולות ניתן בתיאום מראש מול מנהלת האתר להשתמש בחלל הקפיטריה כאודיטוריום מאובזר המכיל עד 120 איש.
לרשימה המלאה של חדרי הישיבות, מיקומם, ומספר המוזמנים המירבי בימי קורונה – קרא עודהכירו את אזורי השירות בבניין
כשתכננו את המטה החדש, בחרנו בגישה ששמה את האדם במרכז, עם מעטפת שירות שלמה ונגישה אשר תהפוך את יום העבודה שלכם לנוח, יעיל ונעים – לחצו כאן למידע נוסף.
הזדמנות להזיז את הגוף!
חובבי כושר? גם אם לא, זה הזמן להתחיל... כי עכשיו יש לכם את כל התנאים לעשות את זה:
הקרבה לפארק הירקון הנפלא מאפשרת פעילות גופנית לפני או אחרי העבודה.
במהלך יום העבודה וותרו על המעלית מדי פעם והשתמשו במדרגות.
בנוסף, שני חוגי ספורט, פילאטיס וריצה, יחלו לפעול עם ההתייצבות באתר החדש ובכפוף להנחיות המעודכנות של משרד הבריאות.
לאחר הפעילות הגופנית, ולנוחות הספורטאים שלנו חשבנו על הכל:
-
לרשותכם מלתחות ומקלחות (מלתחות הגברים בקומה מינוס 2, מלתחות הנשים בקומה מינוס 1)
-
אפסון ציוד הספורט אפשרי בלוקרים שבקומות החנייה המיועדים לשימוש מזדמן.
תג העובד הוא שלכם, ובשבילכם בלבד
תג העובד שלכם משמש אתכם לכניסה ויציאה מהאזורים השונים בבניין. אם התג לא פותח דלת מסוימת - כנראה שהיא לא אמורה להיפתח בפניכם. בכל מקרה, תוכלו לבקש גישה לאזור שסגור בפניכם באמצעות פנייה אל קב"ט האתר ואישורו.
במקרה שעולה הצורך לתת הרשאת כניסה למבקר קבוע שאינו עובד טבע, יש לפנות לקב"ט האתר ב:03-9255555
במקרה של אובדן/גניבת תג, יש לעדכן את קב"ט האתר באופן מיידי, בעל פה ב:03-9255555 ובדוא"ל Generic.TLVHQCONTROLROOM@teva.co.il
בעקבות המעבר לתל-אביב: אפשרות לסיום מוקדם של ההתקשרות עם חברת הליסינג, ללא תשלום קנס
בימים אלה אנו משלימים את המעבר של מטה ההנהלה לאתר החדש ברמת החייל, מעבר שבו בחרנו לקדם מודעות לסביבה ירוקה: צמצום שטחי אחסון פיזי ומעבר לאחסון וירטואלי, מערכות חכמות של מיזוג אוויר ועוד. כחלק מגישה זו, אנו מציעים כעת לעובדים שיש ברשותם רכב ליסינג של טבע, ושהמעבר לתל אביב פתח בפניהם אפשרויות התניידות חדשות (ובתקווה - גם ירוקות!) את האפשרות לסיים את ההתקשרות עם חברת הליסינג באופן הבא:
החל ב-1 בדצמבר 2020 ועד 31 במאי 2021 נפתח חלון הזדמנויות שמאפשר יציאה מחוזה הליסינג ללא תשלום קנס.
המעוניינים בכך מתבקשים ליצור קשר עם זוהר שמחי, Zohar.Simchi@teva.co.il
שימו לב: המחזירים את הרכב עקב המעבר לא ישלמו אמנם את קנס היציאה, אך אם יבקשו בעתיד לחזור ולהצטרף מחדש להסדר הליסינג, לא יוכלו לקבל רכב חדש אלא רק רכב מהמאגר במשך שנתיים מיום ההחזרה.
אורח הגיע אליכם? הכירו את מערכת ניהול המבקרים!
כשאורח מגיע אליכם לאתר המטה, עליכם להנחות אותו להירשם בקיוסק ניהול המבקרים בלובי הכניסה, שם יקבל תג אורח. כמו כן, יוכל האורח להפקיד ציוד לשמירה למשך 24 שעות (פירוט בנושא בהמשך עמוד זה).
לאחר קבלת תג האורח, עליכם ללוות את האורח מהלובי אל מקום המפגש, ללוותו במשך שהותו באתר, ובסיום - ללוותו חזרה אל הלובי לשם החזרת תג האורח שקיבל.
באתר מטה טבע בתל אביב הותקנה מערכת ידידותית לקליטה מהירה של מבקרים ואורחים. המערכת החדשה מאפשרת לשריין חנייה לאורח המוזמן, כמו גם יכולות ניטור מתקדמות לחיזוק אבטחת הבניין.
איך להשתמש במערכת ניהול המבקרים?
אתרו את הקישור למערכת ניהול המבקרים - הוא נמצא על שולחן העבודה שלכם (desktop).
לאחר הכניסה למערכת, עקבו אחר השלבים הבאים:
-
מלאו את נתוני הפגישה, שם האורח, שם החברה ומספר טלפון נייד
-
אם יש לכם את כתובת המייל של האורח, הכניסו גם אותה (משמשת לשליחת הפרטים לאורח)
-
אם האורח זקוק לחנייה, ציינו זאת במקום המתאים
-
אשרו את הנתונים שהזנתם וצאו מהמערכת
מיד לאחר סיום הזנת פרטי הפגישה במערכת ישלח אליכם ולאורח מייל מסכם עם הפרטים שהזנתם.
ביום הפגישה
-
בלובי הכניסה מוצבת עמדה ממוחשבת לזיהוי אורחים באמצעות הזנת מס' טלפון והצגת תעודה מזהה שאותה יתבקש האורח לסרוק. המערכת תשלח הודעה אוטומטית לעובד המארח ובה עדכון על הגעת האורח.
-
בסיום תהליך הזיהוי, על האורח לגשת לדלפק הקבלה, שם יתבקש להפקיד תעודה מזהה מול תג מבקר שיקבל מהנציג המאייש את עמדה הקבלה. זכרו שתג המבקר הוא ללא הרשאות משום סוג, אלא משמש לזיהוי בלבד.
-
בסיום הפגישה, הנחו את האורח לחזור חזרה לעמדה, כדי להחזיר את התג שקיבל וכדי לאסוף את התעודה שהשאיר.
אחסון ציוד אישי לעובדים
עובדים הזקוקים לאחסון ציוד אישי במהלך יום העבודה בלבד, יוכלו להשתמש בתאי האחסון (לוקרים) בקומות 1-, 2- ו-3-. תאים אלו זמינים עבורכם בכל יום ובכל שעה, וניתן לתפעל אותם לבד ובקלות - בהעברת תג העובד שלכם לפתיחת התא והכנסת הציוד, ופעם נוספת לפתיחת התא ואיסוף הציוד חזרה אליכם.
שימו לב: תאי אחסון אלו מיועדים לשימוש יומי, כך שיש לדאוג ללקיחת הציוד האישי לפני עזיבת הבניין בסוף יום העבודה. ציוד שלא יילקח על-ידי העובד, ייאסף על-ידי נציג מנהלת האתר בסוף יום העבודה, ויוחזר לעובד רק במסגרת זמני הפעילות של מנהלת האתר במרכז השירות לעובד.
למידע המקיף בנושא השימוש בלוקרים >>
כדאי שתדעו:
-
מתחם תאי האחסון מצולם בוידאו 24/7.
-
במקרה ששכחתם את מספר התא בו הופקד הציוד, פנו למרכז השירות לעובד.
-
אנא הימנעו מאחסון פריטים יקרי ערך בתאי האחסון - הציוד שיופקד שם הוא באחריותכם.
במקרה בו חפץ שהופקד אבד ולא אותר לאחר מכן, יתבצע תחקור במסגרת מערך האבטחה של טבע.
אחסון ציוד לאורחים ועובדים בנסיעה
בלובי הכניסה הוקם מתחם ייעודי לשמירת חפצים למהלך יום העבודה. מתחם זה מיועד עבור עובדים הטסים במסגרת נסיעה עסקית לחו"ל ואורחים המגיעים למשרדי טבע.
איך זה עובד?
פנו לדלפק קבלת קהל בלובי הבניין (קומה 0), מלאו את פרטיכם בטופס שתקבלו, הפקידו את הציוד המבוקש לאחסון, וקחו את הפתק שישמש אתכם לאיסופו.
כדאי שתדעו:
-
חדר האחסון מצולם 24/7, והכניסה אליו נעשית רק עבור בעלי הרשאה מתאימה
-
חפץ שהופקד ולא ייאסף במסגרת 24 השעות שלאחר הפקדתו, יועבר לטיפול קב"ט טבע
-
ניתן לשלוח נציג אחר לאיסוף החפץ שהופקד, החפץ יימסר לאחר יצירת קשר עם מפקיד החפץ ואישורו
-
במקרה בו חפץ שהופקד לא אותר לאחר מכן, יתבצע תחקור במסגרת מערך האבטחה של טבע
דגשים חשובים בקבלת אורחים
-
כמארחים, עליכם לדאוג לליווי והשגחה על האורח, במשך שהייתו במתקן טבע - החל מרגע הכניסה ועד לעזיבתו את המקום.
-
שמירת מקום חניה לאורח תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד. במקרה שאין חניה זמינה עבור האורח, יקבל העובד ביום הפגישה הודעה במייל ובה עדכון על כך.
-
במקרה של הגעת מס' אורחים כקבוצה, על כל אחד מחברי הקבוצה לבצע את התהליך באופן פרטני.
-
הקפידו שמידע רגיש (עסקי או פרטי) לא יהיה חשוף בפני האורחים בשום צורה.
הנחיות בטיחות למצבי חירום
-
בניין הקמפוס הינו מבנה חדש ונבנה לפי תקני בטיחות מחמירים ועדכניים
-
בעת מצבי חירום דוגמת שריפה, רעידת אדמה והתקפת טילים עומדים לרשות השוהים בבניין מספר חלופות מילוט ובטחון בהתאם לסוג האירוע (פתחי מילוט עם שילוט מכווין - שני גרמי מדרגות, מערכות מתקדמות לכיבוי אש וממ"ד קומתי)
-
עם השלמת המעבר, יבוצע תרגול חירום
מצלמות אבטחה לשמירה על הביטחון בבניין
-
המצלמות מותקנות בכניסה לבניין, בלובי, במסדרונות, בקומות המשרדים ובחניון
-
מטרת התקנת המצלמות היא לצרכי בטיחות, ביטחון ושמירה על נהלי טבע
-
לא יותקנו מצלמות במרחב הפרטי, כגון בעמדות עבודה, חדרי הנקה, מטבחונים ובאזורי השירותים והמלתחות
-
בסמיכות לאזור המצולם יוצב שילוט
-
תיעוד יבוצע בהתאם לנהלי טבע